7e verslag! - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van Paulette Riedstra - WaarBenJij.nu 7e verslag! - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van Paulette Riedstra - WaarBenJij.nu

7e verslag!

Blijf op de hoogte en volg Paulette

29 Mei 2014 | Australië, Balgowlah

Zooooo, dat is alweer een tijdje geleden!

Morgen, 30 Mei is Baby Ayla alweer 4 weken oud.. Wat gaat de tijd snel! Heb het nog steeds onwijs naar m'n zin!!! De weken vliegen voorbij, soms gaat de tijd even iets te snel, het is al bijna juni!

Door de week druk bezig met de kids, met de jongetjes en mij gaat het hardstikke goed gelukkig, nog steeds vind ik het af en toe jammer dat ze hier geen behang in huis hebben, maar communiceer heel goed met de ouders en die denken er hetzelfde over! Oudste jongetje is gewoon heel lastig, a la.

Vorig weekend en het weekend daarvoor, (volgens mij trouwens ook het weekend daarvoor... ) Lekker opstap geweest met super leuke mensen uit het hostel. Heel perongelijk de laatste bus gemist (23:40, ja ik snap ook niet waarom de laatste bus zo vroeg gaat.. ), dus dan maar met de taxi naar huis. S'ochtends als ik dan beneden kom een warm onthaal door de ouders : "en?... Is er nog iets gebeurd gisteravond? Leuke surf jongen voor jou? Wij willen alle gossips horen"

Kortom; ik heb het onwijs getroffen met deze mensen!!

Ik voelde me vorige week niet helemaal lekker, had koorts. Dus toen heeft Pauline (de moeder) meteen allerlei medicijnen ingekocht en fruit klaargemaakt en heet water met citroen en suiker, noem het maar op. Dus ik kon lekker mijn bed induiken en was na 2 dagen weer helemaal de oude!

Het is hier nog steeds bizar lekker weer! Vanmorgen perongelijk mijn telefoon even 10min buiten in de tuin laten liggen, en dan is je telefoon meteen oververhit.. En dat noemen ze hier winter!

Vorige week vrijdagochtend had Pauline een aantal vriendinnen uitgenodigd op de koffie (wijn is het uiteindelijk geworden),en het was weer prachtig weer, dus ik heb de auto gepakt en naar het strand gereden en heerlijk in de zon gelegen en gezwommen! Vriendinnen van Pauline dachten dat ik een grapje maakte toen ik zei dat ik ging zwemmen aangezien zij met jeans en winterlaarzen hier binnen zaten!

Morgen alweer lekker vrijdag, weekend!!!

Heel veel liefs, tot snel!

Paulette

  • 29 Mei 2014 - 10:03

    Caroline:

    Wat heerlijk om te lezen en je op deze manier te kunnen volgen!
    Blijf genieten wijffie!! X

  • 29 Mei 2014 - 10:39

    Margo:

    Hey Paulette , wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    En wat fijn dat je zo dicht bij het strand woont.
    Blijf genieten!!! Maar dat lukt wel als ik dit allemaal lees!
    XXX Margo

  • 29 Mei 2014 - 11:15

    José :

    Hoi paulette, leuk verslag, fijn telezen dat je het zo leuk hebt down under. Xxx grtz

  • 29 Mei 2014 - 11:53

    Bab:

    TÉ LEUK VERSLAG PEE! X

  • 29 Mei 2014 - 17:03

    Marion Van De Ven:

    Hoi Paulette Leuk jouw nieuwe verslag te lezen en dat jij het zo naar je zin hebt!!!En ja de tijd gaat snel!!
    Blijf genieten van alles en het mooie weer!!
    Veel liefs MarionXXXX

  • 29 Mei 2014 - 21:59

    Carmen:

    Hoi Paulette wat een leventje heb jij daar zeg.strand ,feesten,zonnen en een beetje werken dan ook nog hihi.geniet van t leven.
    Groetjes van carmen

  • 29 Mei 2014 - 22:31

    Ietje:

    Hi!
    Beetje mediterraans klimaat daar zeker! Wow, wat ziet het er fijn uit allemaal. Baby'te A. is heel lief, zo te zien en jij geniet met straaltjes van alles. Fijn! Ga zo door meid. Onbetaalbaar deze tijd. Tuut, Ietje.

  • 30 Mei 2014 - 18:49

    Elly:

    Hoi Paulette.

    Zon, zee, strand en lieve mensen die voor je zorgen als je ziek bent. Je had het niet beter kunnen treffen. Super fijn voor je. En wat een lieve foto van jou met de baby.
    We missen je wel op de afdeling, en ik mis ons Bosch kwartiertje tegen sluitingstijd !!!!!!!!! ( Fli.....op). Haha je weet wel wat ik bedoel.
    Geniet er van.

    Dikke knuffel Elly

  • 30 Mei 2014 - 23:46

    Saskia:

    hallo Paulette, Geniet van die warmte! Hier is een paar dagen mooi en dan weer een paar dagen regen. Veel wateroverlast en zo! Fijn dat je het goed kunt vinden met die ouders! En dat ze je zo heerlijk verzorgen als je ziek bent. Tot wanneer blijf je bij dat gezin? Je moeder heeft al vakantie voor januari 2015!!! Komt ze je heerlijk bezoeken! Zal een fijn tijd worden voor jullie samen! Nu veel groetjes en tot de volgende keer weer!

  • 08 Juni 2014 - 11:10

    Nancy:

    Heee vrouwke!

    Beetje bikkelen daar, maar voor de rest gaat het volgens mij prima! Wat een narigheid dat je telefoon te warm wordt in de zon.Hier gisteren ook mooi weer, en vandaag weer regen regen regen,bahhhhh! Blijf dat maar ff voor ogen houden lieve schat ! Vandaag naar de stad voor jazz, dus ik hoop dat de zon toch nog wel ff komt! Staat zo lullig hè in de regen in de korte put!
    Wil gewoon met wijntje, bitterbal en zon daar staan, en genieten! Tja Nederland .....
    Op het werk geen spannender dingen, vakantie's beginnen zo zoetjes aan voor iedereen, en ik heb gehoord dat moeders heeft geboekt ,om je te bezoeken, toppie!!! Helemaal leuk voor jullie!
    Ga je goed! Dikke kus, Naatje

  • 15 Juni 2014 - 12:52

    Aly Alders:

    Ha die lieve Pee!! even een berichtje uit Ginestas (je weet wel.......) . Zo fijn om te lezen dat het goed met je gaat!! je doet het toch allemaal maar even daar in je up, knap hoor!! Hier ook heerlijk warm en we genieten weer enorm van het huis, de tuin, lekker zwemmen en onze gezellige vrienden hier. Had net Babette aan de telefoon die uitgebreid vertelde over haar verjaardagsfeestje gister. Aan haar stem te horen was het inderdaad heel erg leuk geweest - lekker schor. nog twee weken en dan vertrekken we voor 2 maanden naar Noordwijk, eens kijken hoe ons de zomermaanden in Nederland gaan bevallen.
    oke sweety, op naar je volgende verslag en heel veel liefs van ons beide, Floor&Aly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Balgowlah

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 November 2014

FABRIEK&FARM

01 September 2014

WEST COAST, BROOME, OUTBACK

11 Augustus 2014

9e verslag!

24 Juni 2014

8e verslag!

29 Mei 2014

7e verslag!
Paulette

Actief sinds 15 Maart 2014
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 11752

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: