ARRIVED! - Reisverslag uit Queenscliff, Australië van Paulette Riedstra - WaarBenJij.nu ARRIVED! - Reisverslag uit Queenscliff, Australië van Paulette Riedstra - WaarBenJij.nu

ARRIVED!

Blijf op de hoogte en volg Paulette

27 Maart 2014 | Australië, Queenscliff

Hi hi!!

Zo, eindelijk aangekomen!
Maandag ochtend ben ik dan eindelijk vertrokken naar Australië! Afgezet en uitgezwaaid door mn lieve family! Dat was wel even moeilijk..
12:25 vloog ik vanaf Amsterdam naar Sydney met een tussenstop op Hongkong, wat een inmens groot vliegveld is dat!! Een sterwardess heeft me op het goede spoor gezet, nadat ik al aan 3 mensen de weg had gevraagd aangezien daar meer dan 500gates zijn.
Daarna vanuit Hongkong doorgevlogen naar Sydney waar ik om 21:00uur lokale tijd aankwam. Nadat ik door de douane heenwas was het ondertussen een uur later. Ik zou daar worden opgehaald door een nederlandse organisatie die hier in Sydney een hostel hebben. Ik stond vrolijk te wachten, want had verwacht dat er iemand klaar zou staan met een bordje: Welkom leuke Paulette!!
Helaas was dat niet het geval.. Nadat ik 3 keer met de organisatie had gebeld kreeg ik te horen dat er een miscommunicatie was geweest en dat ze niet doorhadden dat ik op die dag zou landen..(typisch australisch..)
Uiteindelijk moest ik dus met een loodzware backpack + handbagage zelf een taxi regelen en naar het hostel komen.
Na wat gevloek en getier was ik rond 23:30 in het hostel waar ik toch even een cultuurshock had.
Lag ik daar in mn stapelbedje met nog 2 andere mensen in die kamer.
Na een halve nacht wakker te hebben gelegen en lekker heb kunnen appen met het thuisfront (dat is wel weer fijn van het tijdverschil als je snachts wakker bent!) ben ik lekker gaan douchen en alles een beetje gaan organiseren.
Die dag heb ik lekker rustig aangedaan en met een meisje uit het hostel boodschappen gedaan en s'avonds lekker uit eten geweest. S'avonds nog met een grote groep uit het hostel opstap geweest. Heel leuk!!
Ik zit nu lekker te chillen in "de woonkamer", aangezien het hier mega hard regent. Heb straks een gesprek met mevrouw van de nederlandse organisatie over het "au pair gebeuren". Volgens hen zal het als het in werking wordt gezet allemaal heel snel gaan.. Ik moet het nog zien, ben benieuwd!!
Ik hou jullie op de hoogte!

Heel veel liefs,
Paulette

  • 27 Maart 2014 - 07:24

    Anne Van Straalen:

    Hello globetrotter!
    Dank voor jouw verslag, heel leuk om te lezen!
    Hoop dat je bij een fijn gezin terecht komt( dat dat dan wel goed geregeld is

  • 27 Maart 2014 - 08:31

    Margo:

    Hey Paulette

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen!
    Ga er van genieten Down under!!
    Komt helemaal goed!!

    Liefs Margo XXX

  • 27 Maart 2014 - 10:12

    Nancy:

    Hee wijffie,
    Fijn om ff iets te horen, ik had moeders natuurlijk wel ff gesproken!
    Even wennen en dan, gas erop! Genieten! Xxx

  • 27 Maart 2014 - 20:32

    Saskia:

    Hallo daar! Leuk om je op deze manier te kunnen volgen! Nu lekker genieten daar! Is jou tijd!
    Veel lieve groetjes! X

  • 27 Maart 2014 - 22:58

    Joyce:

    Hee lief ding!!

    Wat een start zeg, maar gelukkig ben je goed aangekomen! Ik zou nu nog ergens in Hongkong zitten denk ik! Geniet ervan en ik ga je hier volgen!

    Liefs xx




  • 29 Maart 2014 - 23:15

    Elly:

    Hoi Paulette.

    Fijn om zo op de hoogte te blijven van je belevenissen in down under!!!
    Geniet maar lekker van dit alles.

    Dikke knuffel Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Queenscliff

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 November 2014

FABRIEK&FARM

01 September 2014

WEST COAST, BROOME, OUTBACK

11 Augustus 2014

9e verslag!

24 Juni 2014

8e verslag!

29 Mei 2014

7e verslag!
Paulette

Actief sinds 15 Maart 2014
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 11755

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: