8e verslag! - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van Paulette Riedstra - WaarBenJij.nu 8e verslag! - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van Paulette Riedstra - WaarBenJij.nu

8e verslag!

Blijf op de hoogte en volg Paulette

24 Juni 2014 | Australië, Balgowlah

24 juni, precies 3maanden geleden vertrok ik naar Australië!! 

Alles gaat nog steeds helemaal goed hier! De dagen door de week vliegen voorbij en de weekenden trouwens ook! Afgelopen paar weekenden in Sydney geweest, lekker uit eten en opstap geweest, super gaaf! 

Er wonen hier ook 3andere meiden dichtbij die ook au pair zijn, dus dat is super gezellig. Samen voetbalwedstrijden kijken en standaard op zondag lekker koffie drinken op het strand. 

Ook weer afscheid moeten nemen van super leuke mensen die ik heb ontmoet in het "Bunkhouse", dat is het hostel waar ik de eerste 2 weken ook heb gezeten. Afscheid nemen blijft toch lastig...

Ik had al het super mooie vooruitzicht dat mama mij komt opzoeken in Thailand in Januari!!! Maar nu komt Anne-Marie samen met Bas in Augustus naar Australië!!! Heel bizar om te bedenken dat ik haar al binnen 2maanden zie!! Het gezin waar ik au pair ben vertrekt namelijk 9augustus naar Singapoire aangezien zij daar naartoe emigreren. Ik heb een ticket geboekt om 12augustus van Sydney naar Broome te vliegen en daar Anne-Marie en Bas te zien, om samen daar een rond te gaan touren! Super veel zin in!

Deze week alweer de laatste schoolweek voordat de 2-weekse wintervakantie begint. Maar kinderen blijven hier in de vakantie niet thuis, die gaan ongeveer iedere dag naar een kamp toe. Zoals Pauline, mijn au pair moeder, zei; ik stuur ze lekker op kamp, kunnen wij lekker uit lunchen en shoppen! 
Dus ook een soort van vakantie voor mij, heerlijk! En ondertussen natuurlijk de wedstrijden van Nederland volgen!! Wel balen dat de wedstrijden hier allemaal om 02:00 of 05:00 midden in de nacht zijn, aangezien je dan met luciferstokjes tussen je ogen de wedstrijd zit te kijken maar dat geeft niks! Heb een Oranje WK sjaal van mama gekregen, heeft er wel bijna 4 weken over gedaan, maar hij is aangekomen!!

Ik ga nog even lekker buiten in de tuin zitten en aan mijn kleurenschema werken voordat ik de kids uit school haal!!

Tot snel, 
Liefs Pee

  • 24 Juni 2014 - 06:03

    Albert:

    Paulette, wat heerlijk om te lezen! En prachtige foto's! You rock girl! Liefs, dad

  • 24 Juni 2014 - 08:32

    Caroline:

    Wijffie, zoals je alles zelf al omschrijft heb je het "SUPER" daar! Blijf vooral genieten!! X

  • 24 Juni 2014 - 17:06

    Marion Van De Ven:

    Hoi Paulette,
    Het verslag is weer heel leuk en wat heb jij het naar je zin!!Hoor uiteraard veel van je moeder maar nu niet meer heb vakantie en daarna mijn nieuwe uitdaging werken in Waalwijk!!!Wat leuk voor jou dat jee al eerder als verwacht bezoek krijgt dus genieten!!!
    Heel veel liefs Marion xxxxxxx

  • 24 Juni 2014 - 21:12

    Anne-Marie:

    BIJNABIJNABIJNA!! Ik mis je! XXXX

  • 24 Juni 2014 - 22:28

    Nancy:

    Wauw Paulette!!! 3 maanden wat gaat het snel. Heerlijk om te lezen dat het goed met je gaat, en op zondag koffie op het strand is ook wel narigheidje! Leuk dat je wat meiden om je heen heb om lekker te ontspannen.
    Wel dapper dat je 's nachts wekkertje zet om onze jongens te zien spelen, wat een oranje power!
    Meis het ga je goed, en fijn dat je snel bezoek uit Nederland krijgt , geniet ,geniet ,geniet!

    Dikke kus,Naatje

  • 26 Juni 2014 - 09:33

    Saskia:

    Hallo Paulette,
    Wat leuk voor je dat je zus met haar vriend ook nog naar Australië komt. Mooi en gezellig vooruitzicht.
    Fijn dat de Oranje WK sjaal aan is gekomen.
    Je moeder had even het idee dat het niet gelukt was.
    Zo te lezen geniet je volop en doe je veel leuke ervaringen op en mooie blijvende herinneringen.
    Hier in Nederland nu veel WK Oranje gekte.
    Zondag! Natuurlijk spannend of Nederland gaat winnen en door kan gaan.
    Hopelijk houden je lucifers het nog even vol!
    Geniet!
    Wij missen je lach en je vrolijkheid hier nog steeds!
    Veel groetjes Sas!


  • 27 Juni 2014 - 11:08

    Suus:

    Lieve Paulette,

    Wat goed dat je zo trouw je verslagen schrijft!

    Ik probeer me steeds voor stellen hoe jouw dagen er in Australië uit zien. Vroeg opstaan, strak schema en veel tijd doorbrengen met je au pair gezin. Gaaf dat je zo snel Sydney hebt leren kennen. Openbaar vervoer, strand, koffietentjes en het nachtleven......Ik zie steeds vaker je naam voorbij komen op FB.
    Daar heb je in de (winter)vakantie nog meer tijd voor als de jongens op kamp gaan. Ideaal. Dat moet voor je au pair ouders ook fantastisch zijn. Fijn dat jij ze kunt helpen in de kraamtijd van baby Ayla. Haha, we blijven haar baby Ayla noemen. Hoorde van Ann laatst zulke mooie anekdotes over jou en de jongentjes. Kaasplankjes, je bezoek aan de speelgoedwinkel en auto die tegen het plafond kan rijden.

    Ik moest even navragen wat een kleurenschema is. Ik was in de veronderstelling dat het ging om een schema voor de jongens met kleurtjes wie waar naar toe moet. haha

    Hier de laatste loodjes van het schooljaar. Floris heeft zijn landenpresentatie over Australië gedaan. Afgelopen woensdag was de musical. Zo leuk. Hij had een hele grappige rol. Abel en Sophie zijn bezig met de proefwerkweek. Spannend. Ik hoop dat Abel over gaat. Sophie redt het met mooie cijfers. Ze heeft hard gewerkt. Na de PWW wil ze beginnen met haar rijlessen. Niet te geloven.

    Ik heb mijn studiepunten binnen voor het eerste jaar. Volgend jaar mijn studie afronden. Zo meteen surveilleren bij de proefwerkweek op mijn school. Kijken of ik nog een spieker kan pakken.

    Lieve Pee, tot snel weer. Ik hoorde op de radio: You're gonna miss me when I'm gone. Dat klopt! Lief dat je collega's van Claus ook zo veel aan je denken.
    Je ziet er heel goed uit. Stralend. Geniet van je "vrije" leven. Heerlijk. Fijn dat Ann en Bas komen. Dat wordt vast ook een onvergetelijke tijd. Samen roadtrippin, hoe gaaf is dat. Ik zou gaan voor de Volvo met tent op het dak. Yeah. Dat gaan jullie toch maar mooi doen in je leven. ENJOY&INFINITY

    Dikke tuut, knuf en liefs Suus

  • 30 Juni 2014 - 08:19

    Paulette Riedstra:

    Iedereen super bedankt voor alle leuke reacties! Heerlijk om te lezen!!

    Liefs, Paulette

  • 30 Juni 2014 - 18:03

    Denise:

    TROTSE MAMA!!!! XXX

  • 01 Juli 2014 - 23:07

    Joyce:

    Hee lief ding!

    Wat schrijf je heerlijk! Ik vind het tof om te horen dat het zo goed met je gaat. Geniet ervan he!

    Liefs x

  • 11 Juli 2014 - 12:30

    Aly Alders:

    Ha die lieve P, wat weer een heerlijk enthousiast verhaal van je!!En wat een verrassing dat Annemarie en Bas naar Australie komen, wat een superleuk vooruitzicht!! Gek idee dat het bij jou nu winter is en dat je toch gewoon koffie kunt drinken op het strand!! Wij zijn sinds 2 weken in Noordwijk, ook weer genieten en ook een beetje gek om voor het eerst sinds jaren in de zomer niet in Ginestas te zijn. Oke liefje, ik ga weer verder met m'n werk, tot je volgende verslag en blijf lekker doorwerken en -genieten daar!! Aly

  • 07 Augustus 2014 - 09:41

    Anne Van Straalen:

    Hoiiii
    Nou, het aftellen naar het weerzien met je zus is begonnen!
    Wat een leuk vooruitzicht ! Vreemd om elkaar na zo'n lange tijd
    Weer te zien. Brok in keel momentje!
    Sterkte met afscheid nemen van "jouw" kindjes.
    Hoorde van mama dat je op hun nieuwe stekje uitgenodigd
    Bent... Doen!
    Mama nu vakantie. Hoop dat ze d'r voetjes heel laat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Balgowlah

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 November 2014

FABRIEK&FARM

01 September 2014

WEST COAST, BROOME, OUTBACK

11 Augustus 2014

9e verslag!

24 Juni 2014

8e verslag!

29 Mei 2014

7e verslag!
Paulette

Actief sinds 15 Maart 2014
Verslag gelezen: 604
Totaal aantal bezoekers 11740

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: