6e verslag! - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van Paulette Riedstra - WaarBenJij.nu 6e verslag! - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van Paulette Riedstra - WaarBenJij.nu

6e verslag!

Blijf op de hoogte en volg Paulette

04 Mei 2014 | Australië, Balgowlah

Jaaa de baby is geboren!!!! Op 2mei (precies op de due date) is Ayla geboren. Met de moeder en baby gaat alles goed. Ze zijn sinds donderdagnacht in het ziekenhuis. Aangezien je hier geen hulp krijgt thuis, na de bevalling, maar je kan maximaal 5dagen in het ziekenhuis blijven en dan word je daar verzorgt.
Gelukkig is de vader wel vrij en thuis dus ik was dit weekend gewoon vrij!

Dus dat wordt aankomende week druk druk druk!! Kinderen overal naartoe brengen en ophalen.. Dus ga nu nog even mooi van mijn vrije zondagmiddag genieten en lekker naar het strand!!

Liefs, Paulette

• 04 Mei 2014 - 09:54

Albert:

Liefste Paulette, heel fijne zondag en succes met de jongetjes morgen! Kus. Dad.

• 04 Mei 2014 - 22:14

Ietje:

Hi Paulette. Zie dat een van de jongens zich aan je heeft toevertrouwd. Dat is mooi - het gaat de goeie kant op. Was het lekker op het strand vandaag? Veel succes de komende week met je kids en alle drukte daaromheen. Ik ben zo trots op jou! Liefs, Ietje.

• 05 Mei 2014 - 08:14

Anne Van Straalen:

Hi there down under!
    Proficiat met je nieuwe huisgenootje.
    Flinke dame zo te zien!
    Extra taakje nu voor jou: kraamhulp?
    Wel bijzonder om zoiets speciaals mee te
    maken bij mensen die je nog maar zo kort kent!
    Sterkte met alle drukte maar geniet er ook van!!
    Liefs Anne

• 05 Mei 2014 - 15:36

Marionvande Ven:

Hoi Paulette,
    Wat een ervaring dat kleine meisje wauw!!Op de foto is het een flink meisje!!En ja een baby erbij zal voor jou meer werk geven en dan zal jij extra genieten van een vrije dag!!!
    Heel veel liefs Marion xxx

• 06 Mei 2014 - 10:27

Saskia:

Hallo Paulette,
    Wat een leuk nieuws! Een meisje! Super leuk zo'n kleine baby! Hopelijk geen huilbaby! Hopelijk geniet je ook van alle andere dingen die om je heen gebeuren en te zien zijn.
    Ga je binnenkort nog een leuk tripje maken en iets bekijken en zo?
    Hier bij Clous alles goed! Je moeder weer lekkker druk geweest met onze pantalonaktie!!!
    We missen je hier wel hoor! Je was en bent een heerlijke vrolijke (collega) meid!
    Veel groetjes vanuit (op dit moment beetje koud, is maar 12 graden) Holland!

• 08 Mei 2014 - 10:05

Rinie:

Hoi Paulette,
    Wat lief die kleine Ayla het zal wel drukker voor je worden maar ook heel leuk.
    Denise houdt ons heel goed op de hoogte van hoe het met je gaat, en met je verslagen en foto"s
    heel leuk om te lezen.

Groetjes en succes Rinie

• 08 Mei 2014 - 21:30

Elly:

Hoi Paulette

Wel heel leuk nu er ook een baby girl is, maar het zal ook wel de nodige drukte met zich mee brengen. Op de foto's te zien gaat het tussen jou en de jongetjes ook goed. Maar wel fijn dat je naast al die drukte ook een vrij weekend hebt. Naar het strand, heel vervelend!!!!!!!!. Hier is het momenteel regenachtig en de temperatuur gaat ook nog niet echt omhoog.
    Ik kijk uit naar je volgende verslag.

Dikke knuffel Elly

• 10 Mei 2014 - 01:07

Margot:

Lieve Paulette!!! Klinkt goed allemaal. En heel leerzaam voor de toekomst. Haha. Heel veel liefs, Margot

• 10 Mei 2014 - 13:53

Suus Van Puijenbroek:

Lieve Paulette,

Wat bijzonder dat je dit van zo dichtbij meemaakt! Zag gisteren bij Albert een foto van jou met Ayla. Wat een schattig meisje. Gelukkig dat de vader vrij heeft genomen zodat jij ook even kunt chillen af en toe. Krijg je nog meer respect voor "choco en monkey". HAHA.

Ik ben net terug uit New York! Ben daar met het Pierson College geweest met 44 leerlingen. Het was fantastisch maar ook heel vermoeiend.
    De meivakantie is bijna voorbij. Nog ongeveer 8 weken tot de zomervakantie.

G, ik denk aan je. En ben trots op je. Gaan we samen een keer hardlopen als je terug bent.

Dikke kus
    Suus

• 11 Mei 2014 - 20:26

Nancy:

Heee Pauletta ,

Volle bak voor je als ik het zo hoor! Wel leuk zo'n nieuw kleintje in het gezin.
    Hopelijk laten ze je niet te hard werken..... Ha ha, anders kun je altijd nog mee doen met de pantalon marathon bij clous!! Ook leuk , vraag maar aan moeders !!
    Bij Clous een beetje op en neer met de drukte, maar goed zal wel weer aantrekken als het zonnetje gaat schijnen.( daar heb jij volgens mij geen last van)

Mis je wel hoor, een beetje droge humor kan geen kwaad, dat was met jou geen probleem!!
    Nu heb ik daar met je moeder ook geen probleem mee, die kan daar ook heel goed tegen , een beetje flauwkullen.
    ( en bosche klets)

Nou meid, succes met kramen en de rest van de familie! Denk ook aan jezelf hè !

Dikke knuffel,
    Naatje

• 26 Mei 2014 - 08:19

Anne Van Straalen:

Hi ,
    Long time no see...
    Mis je verslag/ een update, maar vlgs
    Mij heb je het poepiedruk!!
    Denk aan je :)
    Liefs Anne

• 10 September 2014 - 14:29

Paul Van Harten:

P,

Hier P, alles goed met je. Je bent een bikkel ! Het reizen zit je in het bloed. Dat heb je van geen vreemde. Kom even op het net op mijn BUZA account. Liefs Paul Suzanne Floris en Merel en Oma, want daar ben ik nu.

P