1maand in Australie! - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van Paulette Riedstra - WaarBenJij.nu 1maand in Australie! - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van Paulette Riedstra - WaarBenJij.nu

1maand in Australie!

Blijf op de hoogte en volg Paulette

22 April 2014 | Australië, Balgowlah

WOW, precies 4 weken geleden kwam ik aan in Australie!
Ik zit ook alweer 2weken bij mijn au pair gezin, heb een heel leuk paasweekend gehad! Lekker met vrienden op het strand gelegen, uit eten geweest, op stap geweest, samen met mijn au pair familie eieren geschilderd, met zn allen gaan lunchen, een lekker druk maar super gezellig weekend!
Vandaag weer volle bak aan de gang, hele huis opgeruimt en schoongemaakt e.d. De kids hebben hier nog een week vakantie dus die zijn nu thuis, ze beginnen steeds meer aan mij te wennen(gelukkig). Aangezien de moeder echt bijna gaat bevallen, binnen nu en 2weken, is het wel fijn dat de jongens mij toelaten.
Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs xx Paulette

  • 22 April 2014 - 07:56

    Denise:

    Liefste pee,

    Wat fijn dat je zulke fijne dagen hebt gehad! En wat ben je goed bezig. Hou vol met de mannetjes...dat kun jij als de beste!

  • 22 April 2014 - 08:03

    Babette:

    Liefste Pee,
    Wat een super leuk verslag van je!
    Fijn dat je zo'n leuk paasweekend hebt gehad.
    Leuk om te horen.
    Geniet ervan sis!
    Je t'aime ah oui ah. Hahahaa
    Dikke kus, Babette

  • 22 April 2014 - 08:39

    Margo:

    Dat strand ziet er goed uit!!
    Fijn dat je naast je werk ook nog kan genieten van al die leuke dingen.
    Geniet ze!!
    XXX Margo

  • 22 April 2014 - 09:54

    Elly:

    Hoi Paulette.
    Tjee al vier weken in Australie, wat gaat dat snel. Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt. Het zal best wel aanpakken zijn in het gezin, maar gelukkig is er ook tijd voor leuke dingen. Als ik de foto's bekijk zit dat in ieder geval wel goed. Fijn ook dat het tussen jou en de kindjes steeds beter gaat. Ze mogen in hun handjes klappen met zo'n au pair.

    Dikke knuffel Elly

  • 22 April 2014 - 11:24

    Albert:

    Paulette,
    leuk om je verslag te lezen, en waanzinnig mooie foto's! Goed ook om te lezen dat de jongetjes wat aan je gaan wennen, knap hoor! veel pelzier,
    Tuut, dad

  • 22 April 2014 - 13:16

    Caroline:

    Ik zeg, goed bezig Pauletski!! X

  • 22 April 2014 - 22:03

    Ietje:

    Hi tijger,
    Al twee keer dat ik op mijn werk mijn mail lees en jouw bericht er in staat. Zo gezellig om daarmee de dag te beginnen!
    Fijn dat de jongens wat opener zijn geworden: je zal 't zien dat ze straks tranen met tuiten huilen wanneer jij weer verder reist. En trouwens, wat een te gek strand daarzo. Is het een beetje zwemwater?
    En nog leuke mensen ontmoet?
    Zo fijn dat je nu je weg vindt daar. Geniet ervan. Love you, Ietje.

  • 23 April 2014 - 08:44

    Marion Van De Ven:

    Hoi Paulette,
    Leuk jouw paasverslag en dat je leuke dagen hebt gehad!!Zeker is het fijn dat je oppaskindjes gaan wennen aan jou en zeker nu mama elk moment kan bevallen.Daarna heb jij het nog drukker met een zo'n klein hummeltje erbij veel succes!!!Maar gaat jou zeker lukken,en de de jongens boffen met jou een altijd goedlachse Paulette!!!
    Tot de volgende keer
    Dikke knuffel Marion

  • 23 April 2014 - 22:59

    Akkie Jellema Riedstra:

    ha Paulette, leuk om te lezen dat het goed met je gaat.vast lekker weertje, als ik lees dat je op het strand kunt liggen. Hoe oud zijn de jongetjes? gaat vast helemaal goedkomen daar! Groetjes uit Grootegast,Akkie

  • 24 April 2014 - 22:41

    Nancy:

    Hoi Paulette ,

    Klinkt allemaal niet verkeerd, alles heeft even tijd nodig! En natuurlijk gaan die jongetjes je helemaal leuk vinden! Duhhhh !!
    Hier in Denbosch geen schokkende dingen, hebben ook niet zo'n leuk strand, dus ik zou zeggen......naast hard werken ook lekker ontspannen!!
    Dikke kus, Naatje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Balgowlah

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 November 2014

FABRIEK&FARM

01 September 2014

WEST COAST, BROOME, OUTBACK

11 Augustus 2014

9e verslag!

24 Juni 2014

8e verslag!

29 Mei 2014

7e verslag!
Paulette

Actief sinds 15 Maart 2014
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 11744

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: